המשטרה עצרה יהודי שהוביל כבש לפסח שני

אבי יעקב 1 Comment on המשטרה עצרה יהודי שהוביל כבש לפסח שני
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לרגל פסח שני שחל אתמול, ביקש הרב חגי יקותיאל להקריב קרבן פסח. בעקבות סירוב המדינה לאפשר את הקרבת הפסח כנדרש בהר הבית, נסע יקותיאל עם הכבש למעמד של "טרם קרבן פסח", למקום הכי קרוב שניתן למקום המקדש. כאשר בכוונתו היתה לחבור לחבורת פסח שני של ארגוני המקדש שחגגו במתחם ציון דוד המלך בהר ציון.

שלושה ניידות משטרה ארבו ליקותיאל ביציאה מגוש עציון, ועצרו אותו בשלל נימוקים ותואנות. ביניהם דרישות לרשיון הובלת בעלי חיים ובדיקות רכב.

יצויין כי בערב חג הפסח הראשון, לפני חודש, עצרה המשטרה 8 יהודים בשער האשפות בירושלים, לאחר שהביאו גדי לקרבן פסח לשחיטה בהר הבית.

מעצר נעם פדרמן עם קרבן פסח כבש כבש קרבן הפסח עצור במשטרה פסח שני תשעד

חברי הקונגרס בקרו בהר
ועוד מהר הבית. שני חברי קונגרס אמריקאים ידידי ישראל, עלו להר הבית לבחון את אפליית היהודים. חברי הקונגרס רון סאנטיס ואנדריי הריס הגיעו להר הבית ועלו במסלול היהודי, מבלי שהזדהו בתפקידם.

חברי הקונגרס הגיעו במיוחד בכדי לעלות להר כיהודים, ולחוש בעצמם את החוויות הקשות שעוברים היהודים העולים להר הבית מצד המוסלמים, ולעמוד מקרוב אחר אפליית היהודים מצד המדינה.

חברי הקונגרס הנמצאים בארץ במסגרת פעילות אירגון יס-ישראל, עלו להר עם מנהל מחלקה הבינלאומית במכון המקדש הרב חיים ריצ'מן.

סאנטיס והריס עלו להר יחד עם עשרות יהודים שעלו היום בטהרה לרגל פסח שני. השניים הביעו את התרשמותם הקשה מהיחס הניתן ליהודים בהר הבית, מבילושם של אנשי הוואקף אחר שפתותי היהודים, והודיעו ליהודים במקום כי הם יעלו את הנושא בפגישתם היום עם ראש הממשלה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בזכות יהודים צדיקים האלה יש לעם ישראל פתחון פה בשמיים

    תפקיד כל אחד הוא לבוא להר הבית ולדרוש קרבן פסח תמיד ושאר המצוות התלויות במקדש
    אולי יחוס עם עני ואביון במצוות אולי ירחם